Podstawowym obowiązkiem pracowników ochrony jest czuwanie nad bezpieczeństwem naszych Klientów, ochrona ich mienia, zapobieganie włamaniom bądź kradzieżom.
Jednym z rozwiązań zapobiegającym kradzieżom z włamaniem lub napaścią jest podłączenie systemu alarmowego do Stacji Monitorowania Alarmów.
Do korzystania z usług Stacji Monitorowania Alarmów niezbędne jest posiadanie systemu alarmowego.
W celu odwołania patrolu interwencyjnego, należy skontaktować się ze Stacją Monitorowania Alarmów
NIP: 773-247-79-46
REGON: 363621991
nr konta 86 2130 0004 2001 0738 5610 0001
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
tel. 44 724-69-13
Nasz pracownik spotka się z Państwem i ustali szczegóły współpracy.
E-mail:
Sekretariat:
sekretariat@ochronatransfer.pl
dzial_handlowy@ochronatransfer.pl